Domov J&T BANKA Kariéra Pracovné príležitosti Odborná asistentka/asistent na oddelení Back office privátneho bankovníctva

05.05.2025

Odborná asistentka/asistent na oddelení Back office privátneho bankovníctva

Od 1 250 EUR mesačne brutto v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti.

Miesto výkonu práce:
Košice 

Druh pracovného pomeru:
TPP

Nástup
dohodou

Mzda
Od 1 250 EUR / mesiac

Do nášho tímu odborných asistentov hľadáme spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/kolegu so vzťahom k administratívnej práci, záujmom pôsobiť v oblasti privátneho bankovníctva a  chuťou pracovať na svojom odbornom raste.

Čo bude Vašou náplňou práce?


- príprava a spracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov;

- zabezpečenie prvého kontaktu s návštevníkom expozitúry (klient aj neklient);

- vybavovanie servisných požiadaviek klientov;
- evidencia a pravidelná aktualizácia údajov klientov;

- komplexné administratívne spravovanie pridelenej agendy súvisiacej s klientmi J&T Banky SR;
- komunikácia a spolupráca so všetkými odbormi a oddeleniami v rámci banky pri riešení úloh zadaných vedúcim oddelenia Back office privátneho bankovníctva;
- vedenie agendy súvisiacej s akvizičnou činnosťou privátnych bankárov;
- concierge - rezervácie hotelov, reštaurácií, vstupeniek na športové a kultúrne udalosti pre klientov privátneho bankovníctva;
- zabezpečovanie komplexnej administratívnej, organizačnej a technickej podpory pracovnému tímu na obchodnom mieste;

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame Vám perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, príjemné pracovné prostredie a množstvo zaujímavých benefitov ako napríklad:


- týždeň dovolenky navyše

- 5 dní platených sick days

- 5 dní platených whatever days

- 400,- eur príspevok na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov

- príspevok zamestnávateľa do výšky 1 200,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu

-  400,- eur príspevok zamestnávateľa na nákup tovarov a služieb v rámci platformy cafeteria UP

- odborné vzdelávanie

-príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom

-​20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla​

- zvýhodnené bankové produkty

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie, ideálne odbor bankovníctvo a investovanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

 

 

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od nášho nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:

- pri SŠ vzdelaní prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti back office v bankovej inštitúcii minimálne 2 roky;
- pri VŠ vzdelaní ekonomického zamerania je predchádzajúca prax výhodou, nie však podmienkou;
- znalosť bankových produktov a celkového chodu bankovej prevádzky bude veľkou výhodou;
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka;
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
- proklientskú orientáciu;
- flexibilitu a ochotu;
- diskrétnosť;
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť;
- chuť neustále sa vzdelávať v oblasti investičného bankovníctva;