26.08.2025
Business analytik
Od 1 700 EUR mesačne brutto v závislosti od predchádzajúcich odborných skúseností kandidáta. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti.
Máte prehľad v bankových produktoch? Orientujete sa v bankových procesoch a systémoch? Máte vzťah k IS/IT?
Ak áno, hľadáme práve Vás, budúceho úspešného business analytika, ktorého hlavnou náplňou práce bude:
- analýza potrieb a podnetov prevádzkových úsekov, v prípade potreby aj obchodných úsekov na systémy banky,
- zber požiadaviek od interných zadávateľov, ich analýza a spracovanie do procesov,
- návrh úpravy a modifikácie interných procesov s ohľadom na IT riešenia,
- predkladanie špecifikovaných business požiadaviek vedeniu na schválenie,
následne prenos týchto požiadaviek na reálne spracovanie a úpravy systémov - úzka spolupráca s dodávateľmi IS/IT (internými aj externými) s projektovými manažérmi a ostatnými oddeleniami naprieč bankou podľa potreby,
- podpora a zabezpečenie užívateľských testov a nasadenie riešení do produkčného režimu,
- prezentácia a reporting výsledkov pridelených projektov vedeniu banky.
Business analytik je akýmsi "spojítkom" medzi obchodom a systémami banky, analyzuje požiadavky obchodu na zmeny, úpravy, vylepšenia, inovácie, sám predkladá návrhy na zefektívnenie procesov a zabezpečuje prenos týchto požiadaviek do realizácie.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame Vám perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, príjemné pracovné prostredie pri Dunaji a množstvom zaujímavých benefitov ako napríklad:
- týždeň dovolenky navyše;
- 5 dní platených sick days;
- 5 dní platených whatever days;
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 1. 200,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu;
- príspevok zamestnávateľa do výšky 400,-€ ročne na nákup tovarov a služieb v rámci platformy cafeteria UP;
- odborné vzdelávanie;
-príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom;
-20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla;
- zvýhodnené bankové produkty;
- zamestnanecká knižnica;
- teambuildingové aktivity zamerané na šport, kultúru, umenie a pod.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie (ideálne odbor bankovníctvo) alebo IT zameranie.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od úspešného kandidáta/ kandidátky budeme očakávať:
- výbornú orientácia v oblasti bankovníctva a v bankových procesoch a systémoch,
- relevantnú odborná prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti bankovníctva min. 2 roky,
- skúsenosti s nastavovaním procesov interného reportingu - bude veľkou výhodou,
- záujem o IS/IT systémy,
- komunikačné a prezentačné schopnosti,
- vysokú miera samostatnosti, systematickosť a analytické schopnosti,