Domov Užitočné informácie Manuály Internet banking Nastavenia Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov

Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov

Voľné prostriedky z Obchodníckych účtov svojich portfólií si môžete nechať automaticky prevádzať na svoje bežné účty. Automatický prevod z Obchodníckeho účtu na Bežný účet je nastavený klientom okrem prípadov, kedy má klient vedených viac Bežných účtov v rovnakej mene. Automatický prevod voľných prostriedkov si môžete nastaviť v menách, v ktorých máte aktívne bežné účty. Prostriedky v ostatných menách zostávajú na Obchodníckych účtoch portfólií.
Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov
1. Na hlavnej obrazovke zvoľte „Môj profil“ a následne funkciu „Klient – automatický prevod“. Pre zmenu nastavenia zvoľte ikonu „ceruzky“. V prípade, že sa vám ikona pre úpravu nezobrazuje, aktívne využívate niektorú zo služieb, ktoré automatický prevod prostriedkov neumožňujú alebo o niektorú z týchto služieb žiadate prostredníctvom Investičného dotazníka. Funkciu nie je možné využívať so službami Cashpooling, Maržové obchodovanie a/alebo Obchodovanie s derivátmi.
2. Parametre služby je možné upravovať iba v prípade, ak je služba aktívna. V prípade, že službu aktívnu nemáte a chcete si ju nastaviť, potvrďte upozorňujúcu hlášku.
Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov
Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov
3. Nastavte si konfiguráciu automatických prevodov z portfólií v menách, v ktorých máte aktívne bežné účty. V prípade, že pre niektorú z mien voľné prostriedky prevádzať nechcete, ponechajte pre túto menu nastavenia „neaktívne“. Nastavenia potvrďte tlačidlom „Uložiť“.
4. Potvrďte upozorňujúcu hlášku.
Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov
Nastavenie automatického prevodu prostriedkov z Obchodníckych účtov
5. Zmenu nastavenia služby podpíšte autorizačným prvkom, ako ste zvyknutý. Pokiaľ ste vlastníkom zmluvy, pre ktorú si službu nastavujete, nevyžaduje sa zadanie bezpečnostného kódu. Nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť, prípadne si službu vypnúť/deaktivovať. V prípade, že prestanete spĺňať podmienky pre poskytovanie tejto služby, bude vám automaticky deaktivovaná.