Privátny bankár / obchodník
6 máj 2022
Miesto výkonu práce: Košice
Druh pracovného pomeru: TPP
Nástup: dohodou
Mzda: od 1.500,- EUR/mesiac
Mzda na tejto pozícii bude od 1.300,- € brutto mesačne, a to spolu základná mzda + osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré bude priznané odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru. Finálna výška mzdy bude závisieť od skúseností vybraného kandidáta. K tejto pracovnej pozícii patria aj obchodné bonusy, ktoré sú vyplácané na základe plnenia obchodného plánu. Ďalej je možnosť vyplatenia tzv. 13. a 14. platu (polročné bonusy) a ich vyplatenie sa odvíja od interných predpisov spoločnosti, hospodárskych výsledkov spoločnosti a plnenia KPI ukazovateľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce na tejto pracovnej pozícii (práca v kancelárii aj v teréne) bude:
- od J&T Banky dostanete portfólio klientov a vašou úohou bude poskytovanie odborného servisu na požadovanej úrovni;
- ak budete schopný rozširovať pridelené portfólio klientov o nové vlastné akvizície, bude to výhoda, ale nie je to podmienka;
- realizácia predaja produktov J&T a finančných produktov tretích strán;
- komplexná správa agendy súvisiacej s klientmi v portfóliu;
- komplexná komunikácia s klientom;
- spracovanie monitoringov klientov a potenciálnych klientov;
- zadávanie informácií do profilu klienta v informačných systémoch banky a ich aktualizácia, identifikácia klienta;
- aktívny prístup pri plnení stanovených obchodných plánov
- od J&T Banky dostanete portfólio klientov a vašou úohou bude poskytovanie odborného servisu na požadovanej úrovni;
- ak budete schopný rozširovať pridelené portfólio klientov o nové vlastné akvizície, bude to výhoda, ale nie je to podmienka;
- realizácia predaja produktov J&T a finančných produktov tretích strán;
- komplexná správa agendy súvisiacej s klientmi v portfóliu;
- komplexná komunikácia s klientom;
- spracovanie monitoringov klientov a potenciálnych klientov;
- zadávanie informácií do profilu klienta v informačných systémoch banky a ich aktualizácia, identifikácia klienta;
- aktívny prístup pri plnení stanovených obchodných plánov
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame perspektívnu a stabilnú prácu v mladej a dynamickej spoločnosti.
Je to zaujímavá pracovná pozícia s možnosťou odborného rastu, riešenie projektov rôzneho typu, individuálny prístup, možnosť sebarealizácie, samostatnosť a množstvo benefitov.
Táto pracovná pozícia je kombinácia práce v kancelárii a v teréne.
Benefity:
- pohyblivá pracovná doba
- týždeň dovolenky navyše
- 3 dni platený tzv. sick days
- odborné vzdelávanie
- jazykové vzdelávanie
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- e ročne na rôzne rekreačné pobyty, kultúru, šport, beauty, gastro a iné
- množstvo teambuildingových aktivít rôzneho zamerania
- zvýhodnené bankové produkty
- moderné pracovné prostredie
Je to zaujímavá pracovná pozícia s možnosťou odborného rastu, riešenie projektov rôzneho typu, individuálny prístup, možnosť sebarealizácie, samostatnosť a množstvo benefitov.
Táto pracovná pozícia je kombinácia práce v kancelárii a v teréne.
Benefity:
- pohyblivá pracovná doba
- týždeň dovolenky navyše
- 3 dni platený tzv. sick days
- odborné vzdelávanie
- jazykové vzdelávanie
- členstvo v exkluzívnom klube Magnus
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- e ročne na rôzne rekreačné pobyty, kultúru, šport, beauty, gastro a iné
- množstvo teambuildingových aktivít rôzneho zamerania
- zvýhodnené bankové produkty
- moderné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali výlučne formou e-mailu. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané odborné kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované. So želaním príjemného dňa, personálny odbor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický smer, ideálne bankovníctvo/investovanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft PowerPoint - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft PowerPoint - základy
Vodičský preukaz
skupina B
Počet rokov praxe
preukázateľná prax na pozícii v oblasti bankovníctva, ktorá súvisí s obchodom: 3 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia je vhodná pre dynamických a ambicióznych kandidátov, ktorí nechcú sedieť celý deň v kancelárii a sú orientovaní na dosiahnutie výsledku a svet investičného bankovníctva je pre nich oblasť, ktorej sa chcú dlhodobo venovať a neustále sa v nej odborne vzdelávať.
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania ideálne v oblasti bankovníctvo/investovanie a preukázateľnú prax na obchodníckej pozícii v oblasti bankovníctva s dobrými výsledkami
- znalosť externého obchodného prostredia/konkurencie
- výbornú znalosť investičných produktov a osobný záujem naďalej sa v tejto oblasti rozvíjať a zdokonaľovať
- výborný prehľad v oblasti ekonómie, financií a bankovníctva
- všeobecný rozhľad v oblasti svetového diania, umenia, kultúry, športu
- výborné prezentačné schopnosti
- spoločenské vystupovanie
- samostatnosť
- časovú flexibilitu
- komunikatívna znalosť anglického jazyka bude výhodou
- proklientskú orientáciu
- obchodnícke zručnosti a orientáciu na výsledok
- aktívny vodič (služobné cesty prideleným služobným motorovým vozidlom)
Miesto výkonu práce: Košice + služobné cesty mimo mesto
Od úspešného kandidáta budeme vyžadovať:
- VŠ vzdelanie ekonomického zamerania ideálne v oblasti bankovníctvo/investovanie a preukázateľnú prax na obchodníckej pozícii v oblasti bankovníctva s dobrými výsledkami
- znalosť externého obchodného prostredia/konkurencie
- výbornú znalosť investičných produktov a osobný záujem naďalej sa v tejto oblasti rozvíjať a zdokonaľovať
- výborný prehľad v oblasti ekonómie, financií a bankovníctva
- všeobecný rozhľad v oblasti svetového diania, umenia, kultúry, športu
- výborné prezentačné schopnosti
- spoločenské vystupovanie
- samostatnosť
- časovú flexibilitu
- komunikatívna znalosť anglického jazyka bude výhodou
- proklientskú orientáciu
- obchodnícke zručnosti a orientáciu na výsledok
- aktívny vodič (služobné cesty prideleným služobným motorovým vozidlom)
Miesto výkonu práce: Košice + služobné cesty mimo mesto