23.09.2024
Odborná asistentka/asistent na oddelení Back office privátneho bankovníctva
od 1 250 EUR mesačne brutto. Mzda je dvojzložková, rozdelená v pomere 70:30 (70% = základná mzda a 30% = osobné ohodnotenie zamestnanca, ktoré je priznané hneď odo dňa uzatvorenia pracovného pomeru zamestnanca + 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy, ktoré sú vyplácané v nadväznosti na interné predpisy spoločnosti.
Do nášho tímu odborných asistentov hľadáme spoľahlivú a zodpovednú kolegyňu/kolegu so vzťahom k administratívnej práci, záujmom pôsobiť v oblasti privátneho bankovníctva a chuťou pracovať na svojom odbornom raste.
Čo bude Vašou náplňou práce?
- príprava a spracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov privátneho bankovníctva;
- evidencia a pravidelná aktualizácia údajov súvisiacich s prevádzkou úseku privátneho bankovníctva;
- komplexné administratívne spravovanie pridelenej agendy súvisiacej s klientmi J&T Banky SR;
- komunikácia a spolupráca so všetkými odbormi a oddeleniami v rámci banky pri riešení úloh zadaných teamleadrom oddelenia Back office privátneho bankovníctva;
- vedenie agendy súvisiacej s akvizičnou činnosťou privátnych bankárov;
- concierge - rezervácie hotelov, reštaurácií, vstupeniek na športové a kultúrne udalosti pre klientov privátneho bankovníctva;
- po stránke administratívnej, organizačnej a technickej zabezpečovanie marketingových a propagačných materiálov a zodpovednosť za ich aktualizáciu v spolupráci s marketingovým oddelením;
- zabezpečovanie komplexnej administratívnej, organizačnej a technickej podpory pracovnému tímu privátneho bankovníctva;
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame Vám perspektívnu a stabilnú prácu v dynamickej spoločnosti s možnosťou odborného rastu, individuálnym prístupom, príjemné pracovné prostredie pri Dunaji a množstvom zaujímavých benefitov ako napríklad:
- týždeň dovolenky navyše
- 5 dní platených sick days
- 5 dní platených whatever days
- 400,- eur príspevok na zdravotnú starostlivosť v zmysle interných predpisov
- príspevok zamestnávateľa do výšky 800,- eur ročne na kúpu zamestnaneckého investičného produktu
- odborné vzdelávanie
- jazykové vzdelávanie podľa vlastného výberu
-20% zľavu na vstupenky na vybrané predstavenia Slovenského národného divadla
- zvýhodnené bankové produkty
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od nášho nového kolegu/kolegyne budeme očakávať:
- pri SŠ vzdelaní prax na obdobnej pracovnej pozícii v oblasti back office v bankovej inštitúcii minimálne 2 roky;
- pri VŠ vzdelaní ekonomického zamerania je predchádzajúca prax výhodou, nie však podmienkou;
- znalosť bankových produktov a celkového chodu bankovej prevádzky bude veľkou výhodou;
- komunikatívnu znalosť anglického jazyka;
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
- proklientskú orientáciu;
- flexibilitu a ochotu;
- diskrétnosť;
- precíznosť, zodpovednosť a samostatnosť;
- chuť neustále sa vzdelávať v oblasti investičného bankovníctva